Gjendet në Romë Teatri legjendar i Neronit: mbetjet e cavea, kolonat dhe dekorimet në oborrin e Palazzo della Rovere Prona i përket Urdhrit të Varrit të Shenjtë të Jeruzalemit ku do të ekspozohen pasuritë. Zbulimi i Theatrum Neronis u përkufizua si “rëndësi e jashtëzakonshme” nga superintendentja e Romës Daniela Porro Janë gjetur disa mbetje të Teatrit antik të Neronit, që besohet të jenë të humbura. Një zbulim i ri arkeologjik, i përcaktuar si “me rëndësi të jashtëzakonshme” nga superintendentja e Romës Daniela Porro dhe anëtarë të tjerë të komunitetit shkencor, u njoftua mëngjesin e sotëm, të mërkurën 26 korrik. Zbulimi u bë në një thellësi mesatare prej pesë metrash në krahasim me nivelin aktual të rrugës, pak hapa larg Bazilikës së Shën Pjetrit, në një zonë që ka pësuar transformime rrënjësore gjatë shekujve.
Zbulimi, ose më saktë zbulimet, përfshijnë një hapësirë të gjerë kronologjike, nga epoka republikane deri në shekullin e 15-të dhe variojnë nga strukturat e Theatrum Neronis – ku perandori i pestë romak, i fundit i dinastisë Julio-Claudian, përsëriti të tijën. shfaqje poetike dhe këngëtare, të njohura deri më tani vetëm nga burimet e lashta – deri në disa dëshmi të pelegrinazheve mesjetare në zonën ku u varros Apostulli Pjetër, ku do të ngrihet Bazilika Konstantiniane, paraardhësi i tanishëm.
Gota qelqi, kana dhe materiale qeramike Zbulimi u bë në oborrin e brendshëm të Palazzo della Rovere, selia e Urdhrit të Kuajve të Varrit të Shenjtë të Jerusalemit, pjesërisht e dhënë me qira në një hotel luksoz. Gërmimi, i kryer nga Mbikëqyrja Speciale e Romës për Arkeologjinë, Artet e Bukura dhe Peizazhin, nxori në dritë si struktura, dekorime dhe objekte. Në veçanti, mbetjet e anës së majtë të kaveës së gjysmëciklit, faqet e skenës, kolonat luksoze të punuara imët në mermer të çmuar, dekorime llaçi me fletë ari dhe zona shërbimi, ndoshta depozita për kostume dhe komplete.
Të gjithë elementët, së bashku me teknikën e lartë të ndërtimit dhe vulat e tullave, kontribuojnë në identifikimin e ndërtesave të gjetura pikërisht si Theatrum Neronis, e dëshmuar nga burimet antike. Përveç kësaj, janë shfaqur shembuj shumë të rrallë të kupave të qelqit, kanave dhe materialeve qeramike, shenjave të pelegrinëve, objekteve kockore dhe matricave me rruzare dhe rrugëve të rrahura, që dëshmojnë për evolucionin e zonës në mesjetë midis aktiviteteve prodhuese dhe pelegrinazheve në varrin e Pjetrit. . Teatri i rrethuar nga një atmosferë legjendash Në kohët e lashta, zona e gërmimit – e cila filloi dy vjet më parë nën drejtimin shkencor të Renato Sebastiani dhe vazhdoi nga Alessio De Cristofaro, arkeologë të Superintensionit, dhe kryer në terren nga arkeologu Marzia Di Mento – ndodhej brenda Horti di Agrippina Maggiore, pasuria e madhe e familjes Giulio-Claudian, ku Kaligula kishte ndërtuar një cirk të madh për garat me kuaj dhe Nero ndërtoi një teatër, të përmendur nga Plini, Suetonius dhe Tacitus. Pavarësisht stratigrafisë komplekse të gjetjeve dhe një faze studimi që do të duhet të çojë në konfirmime, ekspertët bien dakord për momentin se mbetjet janë të identifikueshme pikërisht me ato të Teatrit legjendar të lidhur vetëm me kujtesën letrare dhe të rrethuar nga një atmosferë legjendash. Dy struktura tullash nga epoka Julio-Klaudiane Dy strukturat me tulla në fakt mund të datohen, falë vulave që gjenden në Dy struktura tullash nga epoka Julio-Klaudiane .
Dy strukturat me tulla në fakt mund të datohen, falë vulave të gjetura në dykëmbësh, në epokën Julio-Klaudiane dhe teknika e fuqishme e ndërtimit dëshmon një vepër me angazhim të madh ekonomik dhe teknik.
Marr me shkurtime nga corriere.it