Shqipëria me koston më të lart në Rajon dhe mbi mesataren BE-së!
Thekson: Komuniteti Europian i Transportit!
❌️ Shqipëria ka përfituar më pak nga BE, kosto e rrugëve me PPP në Shqipëri rekord Evropian!
Komuniteti Europian i Transportit thekson se shpenzimet aktuale të Rajonit të Ballkanit sidomos Shqipëria për lidhjen e rrjetit të transportit me arteriet kryesore te Europës (TEN-T) po rezultojnë më të larta se studimet e fisibilitetit dhe mesatares së BE !
“Kapaciteti i partnerëve rajonalë për të mobilizuar burime shtesë në këtë drejtim (kryesisht në forma e financimit buxhetor dhe komercial/palë e tretë, kreditë) është gjithashtu e kufizuar, pasi raportet PBB/borxh në rajon ndryshojnë ndjeshëm”, vuri në dukje Komuniteti Europian i Transportit.
❌️ Tipik është rasti i Autostradës Ardiatio- Joniane, e vetmja linjë rrugore që do të lidhë Shqipërinë me rrjetin TEN-T, segmentet e së cilës Shqipëria i ka kontraktuar me kontratat PPP me vlera shumë më të larta se studimi i fisibilitetit dhe të vendeve të BE!
Komuniteti i Transportit vuri në dukje se, vendet duhet të rendisin projektet bazuar në performancën ekonomike të projektit, duke maksimizuar përdorimin e financimit të granteve!
Nën ombrellën e Axhendës së Konektivitetit BE ka dhënë një mbështetje financiare të konsiderueshme. Financimet e siguruara për 62 projekte të TEN-T në Rajon kanë marrë një vlerë të përbashkët prej gati 12 miliardë euro!
Shpenzimet e përgjithshme për zhvillimin e infrastrukturës TEN-T, në rajon është 9 miliardë euro financim grant, pritet një shtesë 20 miliardë euro për dekadën në vijim!
Numri i përgjithshëm i projekteve të transportit në Rajon për vitin 2021 arriti 77, nga të cilat 43 për rrugë, 26 hekurudha dhe 2 porte, investimi total i nevojshëm është 22.5 miliardë euro, nga të cilat, 7.6 miliardë euro për projekte të maturuara dhe 14.87 miliardë euro për projektet në përgatitje!
❌️ Kuptohet Shqipëria është vendi që ka përfituar më pak nga fondet e BE, por dhe vendi me koston më të lart të një kilometri rrugë në Rajon dhe në Europë!